Home Reklamace

Záruční doba / reklamace

Záruční lhůta na veškeré spotřební zboží je stanovena zákonem na 24 měsíců.

U oblečení slouží daňový doklad zároveň jako záruční list.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Reklamované zboží nám musí být doručeno spolu s písemným, řádně specifikovaným oznámením vad, které musí obsahovat též volbu nároku kupujícího podle zákona, jinak bude reklamace považována za neplatnou.

Reklamované zboží musí být zasláno řádně zabalené proti poškození při přepravě.

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.

Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník.

Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní.

Reklamace zasílejte na adresu: DEINI – Josef Vrtiška, Ke Strašnické 15, Praha 10, 10000

RADY PRO VÝBĚR A OŠETŘOVÁNÍ VÝROBKU

Před prvním praním vždy důkladně prostudujte etiketu s ošetřovacími symboly!!!

Všichni známe případ, kdy jsme po nošení nové mikiny měli tričko „chlupaté“. Mikiny je proto dobré vyprat před prvním nošením.

Nikdy nedávejte výrobek do sušičky ani ho nesušte na přímém slunci. Předejdete tak vyblednutí barvy a v případě sušičky i značnému zmenšení výrobku.

Po prvním vyprání se výrobek sráží. Tolerance je 3-4%. Proto, když oblečení kupujete, myslete na to, že se mikina nebo tričko mírně srazí.

Vždy perte dohromady podobné barvy!

Pro praní barevného prádla používejte prací prášek bez obsahu látek s bělícími účinky jako je např. chlor.

Nikdy nežehlete přes tisk nebo výšivku!